Monday, March 19, 2012

AL-QURAN READ PEN


Harga RM250 + postage

Berminat call/sms : 010-5771106 (sara)

P/s : Produk ni pn akan di order bila ada permintaan dr pelanggan, sy x simpan stok. (Bergantung pd stok pembekal jge...^_^)

AL-QURAN READ PEN ialah pen yang BOLEH MEMBACA AL-QURAN tetapi ia tidak boleh menulis. Apabila read pen ini disentuh pada mana-mana *Ayat Al-Quran atau pada mana-mana Surah, maka pen tersebut akan membacanya.(* hanya pd A-Quran yg dibekalkan bersama sahaja.)
Sangat sesuai untuk mempelajari dan menghafal Al-Quran. Pembelajaran semakin mudah. Anda boleh memperbaiki bacaan tajwid anda.

BELI AL-QURAN READPEN SESUAI UNTUK:
1. Meningkatkan mutu bacaan Al-Quran.
2. Menghafal Al-Quran.
3. Hantaran Perkahwinan
4. Cenderahati perpisahan
5. Sumbangan kepada Masjid/Madrasah
6. Sedekah / Zakat.

Kenapakah kita harus memiliki AL-QURAN READ PEN?

1.ReadPen mempunyai keistimewaan membaca ayat per ayat dan surah per surah. Sentuh saja mata pen pada mana-mana Ayat atau Surah, pen ini akan mengeluarkan bacaan mengkut Qari mana yang kita pilih.
2.Tidak tahu atau kurang faham membaca Al-Quran tidak lagi menjadi alasan untuk kita malas membaca dan mempelajari nya, kerana kita boleh mempelajarinya dari bacaan yang di baca oleh Qari-qari yang dipilih.
3.Al-Quran lengkap 114 surah / 30 juz.
4.ReadPen juga berfungsi sebagai MP3 untuk memainkan lagu-lagu
seperti nashyid, Nama-nama Allah, Talbiah dan sebagainya yang
boleh di download dari komputer ke dalam ReadPen ini.
5.ReadPen boleh disambungkan kepada pembesar suara supaya dapat mendengar dengan lebih kuat atau boleh juga disambungkan terus ke pembesar suara masjid atau surau tanpa memerlukan CD atau TAPE.
6.Pen juga boleh disambung kepada earphon telinga untuk mendengar sendiri tanpa gangguan orang lain.
7.Dengan saiz Al-Quran yang bersaiz sederhana, ianya senang dibawa kemana-mana. Al-Quran boleh juga digunakan walaupun tanpa menggunakan Pen.
8.Penggunaan tanpa memerlukan komputer dan boleh dibawa kemana-mana sahaja.
9.Al-Quran boleh digunakan berasingan dengan ReadPen.
10.Mengandungi terjemahan Al-Quran dalam bahasa inggeris, bahasa melayu dan lain-lain. Ini akan membantu anda memahami isi kandungan Al-Quran. Jangan sekadar baca tapi juga faham apa yang dibaca.

No comments:

Post a Comment